Subject: Selgitustaotlus
From: "Grete Savila | NJORD" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 11 Jul 2024 17:57:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Konkurentsiamet

Edastan selgitustaotluse põllumajandustoote ja toidu tarneahelas ebaausa 
kaubandustava tõkestamise seaduses sätestatud mõistete ja nõuete kohta 
selgituste saamiseks.

Lugupidamisega

Grete Savila

Parimate tervitustega / Best regards

Grete

Savila

Advokaat / Associate

 <http://www.njordlaw.com/>

NJORD Advokaadibüroo OÜ

Telliskivi 60/2, 10412 Tallinn, Estonia
Telephone: +372 667 6440
Registry code: 11176771
 <http://www.njordlaw.com/> www.njordlaw.com

Mobile:

  <tel:+372%20%E2%80%AF5903%206069> +372  5903 6069

Email:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Setting a course for your success

Privileged/confidential information may be contained in this message. If you 
are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery 
of the message to such person), you may not copy or deliver this message to 
anyone. In such case, we kindly ask you to telephone or e-mail us and 
permanently delete the e-mail and any attachments to it from your system. 
Thank you in advance for your co-operation.